SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2014.03.20.

Bajnokok Ligája

Az idei döntőben a Ford 21 év után egy felemelő Mustang pillanattal búcsúzik a Bajnokok Ligájától.

A Ford a vadonatúj Ford Mustangot állítja rivaldafénybe 2014. május 24-én Lisszabonban, a 2014-es UEFA Bajnokok Ligája döntőjében. Várhatóan több mint 200 ország 300 millió futballrajongója látja majd a televízióban és az interneten, amint a Ford bemutatja az új Ford Mustangot. Az ikonikus sportkocsi forgalmazása 2015-ben kezdődik meg Európában – első ízben a modell 50 éves története során.

A Lisszabonban május 22. és 25. között megrendezett UEFA Bajnoki Fesztivál részvevői az elsők közt lesznek Európában, akik élőben is láthatják a vadonatúj Ford Mustangot, azok pedig, akik a televízióban, illetve a digitális vagy közösségi médiában nézik végig az eseményt, egy különleges Ford Mustang-élmény részesei lehetnek.

A Ford megerősítette a hírt, hogy a lisszaboni bajnoki döntő egyben az UEFA Bajnokok Ligájában betöltött 21 éves szponzori szerepének végét is jelenti.

“A Mustang európai színre lépésével a csúcson fejezzük be hosszú távú szponzorációnkat az UEFA Bajnokok Ligájában.” - fogalmaz Stephen Odell, a Ford Európa, Közel-Kelet és Afrika ügyvezető alelnöke. „Partneri kapcsolatunk mind a Ford, mind pedig az UEFA számára egyaránt előnyös volt, s most jött el az ideje annak, hogy a Ford új irányba induljon, felgyorsítva új termékeinek bemutatását, hiszen vállalatunk az elkövetkező öt év során több mint 25 új modellel jelenik meg Európa piacain. A Ford olyan izgalmas, új termékeket vezet be Európában, mint a Mustang, az Edge SUV vagy a Ford Vignale termékcsalád, nem beszélve az olyan fontos technológiákról, mint a SYNC 2 – s ezzel együtt új és innovatív módszerekkel kommunikál a vásárlókkal, egyre szélesebb körben használva fel a digitális és a közösségi médiát.”


A Ford már az 1992-93-as szezon, vagyis a bajnokságsorozat kezdete óta szponzorálja az UEFA Bajnokok Ligáját, és számos fontos modellt mutatott be itt. A bajnokságon pódiumra állított autók közt ugyanúgy megtaláljuk a Ford S-MAX-ot, a Kugát, a B-MAX-ot, mint a Fiesta, a Focus és a Mondeo új generációit – most pedig a vadonatúj Ford Mustang mutatkozik be a bajnokság döntőjében.



Márkakereskedésünk hírei