SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2014.05.01.

A Ford lelelezte az S-MAX Vignale tanulmányautót

A Ford Milánóban mutatta be az S-MAX Vignale tanulmányautót, kibővítve ezzel a Ford Vignale különleges, magasabb szintű termék- és vásárlói élményprogramjának kínálatát: a bútortervezés és a divat világából ihletet merítő S-MAX Vignale látványos, 21 colos könnyűfém keréktárcsákat, sötét krómszínre polírozott alumínium elemeket, különleges Vignale hűtőrácsot, tűzött prémium bőrüléseket és exkluzív “Milano Grigio” fényezést kapott. A vállalat már tervezi az S-MAX Vignale sorozatgyártását, így ez lesz a második, Európában kapható Ford Vignale modell, miután az új Ford Mondeo Vignale jövőre megjelenik a márkakereskedésekben. A Ford további részleteket is közölt a Vignale termék- és vásárló élményprogramról. Európában a kiválasztott márkakereskedésekben “Vignale Termek” épülnek; a vásárlókkal a külön erre kijelölt menedzserek tartják majd a kapcsolatot.

A Ford múlt héten Milánóban leleplezte az új Ford S-MAX Vignale tanulmányautót, tovább bővítve ezzel az európai vásárlóknak szánt különleges, magasabb szintű termék- és vásárlói élményprogram kínálatát. Az új Ford S-MAX Vignale a tavaly leleplezett Ford Mondeo Vignale tanulmányt követi, érzékletesen mutatva be a Ford Vignale program prémium dizájnelemeit, kézműves minőségű kidolgozását és exkluzív felszereltségét. A Mondeo Vignale sorozatgyártású változata jövőre már kapható lesz, és kevéssel utána az S-MAX Vignale is megjelenik a bemutatótermekben.

“A tágas és vonzó S-MAX Vignale tanulmányautó túlmutat a hagyományos autóipari dizájn-megoldásokon, hatásosan szólítva meg azokat a vásárlókat, akik sokra tartják a szépséget.” - fogalmaz Martin Smith, a Ford Európa formatervezési igazgatója. “A Vignale tervezői sok ötletet merítettek a bútorok és a divat trendjeiből, újfajta arculatot alkotva ezzel a Ford márkának.”

A Ford a világ leghíresebb bútordizájn-seregszemléjén, a Milánói Bútorkiállításon tárja a nagyközönség elé elképzeléseit a Vignale vásárlói élményprogramról. A Bútorkiállítás Ford-standjának dizájnja bepillantást nyújt abba, hogyan mutatnak majd az erre kiválasztott európai Ford-márkakereskedések „Vignale Termei”. A vállalat emellett a Vignale lifestyle-kollekciót is most mutatja be, amelyben olyan tárgyak találhatók, mint az iF Design versenyen díjat nyert különleges utazótáska. A Vignale program 2015-ös beindítását követően az ügyfelek személyre szabott vásárlói élményben részesülnek majd: egyebek közt külön erre kijelölt menedzserek tartják velük a kapcsolatot, és a szervizelt autók be- és hazaszállításának VIP-szolgáltatását is élvezhetik.

Egyedi megjelenés 
Az új S-MAX Vignale gyönyörű kidolgozású és kiváló minőségű, 21 colos könnyűfém keréktárcsákat kapott, valamint drágakő-hatású díszeket, krómozott tükörházakat, hatszögletű Vignale hűtőrácsot és egyedi “Milano Grigio” fényezést. Az S-MAX tanulmány utasterében exkluzív ülések láthatók dombornyomású Vignale-emblémával és hatszögletű tűzéssel; a kiváló minőségű, lágy tapintású bőrkárpitot szövetmintázatú dombornyomással díszített alumínium betétek egészítik ki. A technológiai különlegességek közt szerepel az autó-autó kommunikáció, a tablet-dokkoló állomás a második üléssorban, valamint a vékony kialakítású ülések intelligens és rugalmas átrendezhetősége.
Az S-MAX Vignale tanulmány még inkább kihangsúlyozza az S-MAX modell látványos stílusát, karcsú karosszériáját, karakteres kiállást és dinamikus tetővonalát. Az új Vignale fényezés, a “Milano Grigio” gyöngyházfényű, drágakő-hatású színvilága egyértelmű utalás a Bútorkiállításon látható bútorok és divatcikkek közkedvelt rózsametál-tónusára. A jármű minden részletmegoldásánál érezhető a gondosan kialakított színharmónia: még a kipufogókat, a hatszögletű légbeömlőket és lökhárító alsó részét is Sötét Rózsaszín-Szürke betétek díszítik. A Mondeo Vignale modellen már bemutatott, hatszögletű hűtőrács az S-MAX Vignale tanulmányon is megjelenik. A sötét, matt metálfényezésű légbeömlőt polírozott alumínium keretezi.

“A Bútorkiállítás és a Milánói Dizájn Hét standjain végigsétálva kijelenthetjük, hogy a modern luxus nem feltétlenül szembeszökő.” - véli Stefan Lamm, a Ford Európa karosszéria-formatervezési igazgatója. „A világosabb tónusok és a részletek gondos kidolgozása révén sikerült olyan szintre fejlesztenünk a kifinomultságot, amit a Ford vásárlói korábban még sosem tapasztalhattak meg.”

Egyedi dizájn
A világos külső tónus jól illik az utastér sötétebb színvilágához, amit a legújabb férfiruházati trendek ihlettek. Néhány más színhez és formához a bútortervezés – többek közt a luxus-kanapék világa – adta az ötletet; így születtek meg a lágyan ívelő, modern és eklektikus vonalak, vagy a hibátlan, kézzel tűzött bőrkárpitok. A műszerfal bőrborítása egészen az üvegtetőig nyúlik, és a csomagtérben is ezt találjuk, méghozzá mindenütt egyetlen színben – ez a megoldás tágas, teremszerű benyomást kelt az utastérben. A fémfelületek is meleg tónust kaptak. A kormánykerék mögött és az utasoldali műszerfalon végigfutó alumínium betét szövetmintázatú felületkidolgozása jól érzékelteti az utastér kézműves minőségű kidolgozását, nem beszélve a központi kijelző fölött látható, ecsettel festett betétről, amit alumínium Vignale felirat díszít. Az üléseket a Mondeo Vignale tanulmányból már ismert steppelés új változata díszíti. Az első és a hátsó-szélső ülések hatszögletű tűzéssel készülnek, mintegy keretbe foglalva a négyzetesen steppelt hátsó középső ülést és első kartámaszt. Az ülések középső részének tűzése vastag, sötétvörös fonallal készült, a szélek steppeléséhez pedig világosabb cérnát használtak. “A tónusok harmóniája és a kézműves minőségű kidolgozás a hagyománytisztelet benyomását kelti az S-MAX Vignale kabinjában.” – hívja fel a figyelmet Sonja Vandenberk, a Ford Európa szín- és anyag-dizájnere. “A formanyelv a legfrissebb divat- és bútortrendekkel harmonizál, s a textilek, a bőrök, a színek és a részletmegoldások is ezek hatását tükrözik.”

A vásárlók elvárásainak megfelelően
A Ford kimutatásai szerint a márka nagyautóinak fele magas felszereltségi szinttel talál gazdára, ám a vevők 10-15 százaléka még ennél is magasabb szintű kivitelre és szolgáltatásokra vágyik.

“Jól tudjuk, hogy sok vásárlónk olyan Ford-ot keres, ami exkluzívabb és magasabban pozícionált, mint amit jelenleg Európában kínálunk.” – avat be Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „A másik meghatározó trend a sokkal személyesebb vásárlói élmény iránti igény, sokan vágynak a személyükre szabott és az idejüket kímélő szolgáltatásokra. A Vignale újfajta megoldást kínál ezekre az elvárásokra.”

A Ford egyik felméréséből kiderül, hogy a prémium márkák ügyfeleinek harmada az ügyfélszolgálat minőségében látja a leglényegesebb különbséget az átlagos és a magasabb szintű vásárlói élmény között. A kutatás arra is rávilágít, hogy az ügyfél-elégedettség két legfontosabb tényezője az értékesítő munkatársak hozzáértése és hatékony munkája. A bemutatóterem megjelenése és a vendégfogadás színvonala pedig két szempont abból a három lényeges faktorból, amelyek alapján a vásárlók megítélnek egy márkát. A Ford különlegesen képzett ügyfélkapcsolati menedzsereket alkalmaz majd a Vignale programban, akik minden egyes ügyféllel személyesen törődnek. Annak tudatában, hogy a Vignale-ügyfelek számára az idő az egyik legfontosabb tényező, a Vignale megszervezi a szervizelt autók be- és hazaszállítását, és a szervizelés időpontját is az ügyfél számára legkedvezőbb módon ütemezi.

A programhoz kiválasztott – jellemzően nagyvárosi környezetben működő – Ford-márkakereskedésekben kialakított “Vignale Termek” kifejezetten arra készülnek, hogy személyre szabott szolgáltatásokat kínáljanak a vásárlóknak. A “Vignale Teremben” megnyugtató, stresszmentes környezet várja az ügyfeleket, akik exkluzív anyag- és színminták közt válogathatnak, megismerhetik az izgalmas kiegészítőket és felfedezhetik a legmodernebb technológiák előnyeit.

“A Vignale speciális terméket és egyedi minőségérzetet jelent, egy hangulatot, ami azonnal a különlegesség benyomását kelti.” – ígéri de Waard. “A szervizelt autók be- és hazaszállításával járó kényelem értékes pluszt jelent majd ügyfeleink számára.”



Márkakereskedésünk hírei