SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2014.05.12.

Óránként ad el egy autót a Ford Magyarországon

Megállíthatatlan a Ford a hazai piacon? Az év első négy hónapjában 2962 új Ford talált gazdára Magyarországon, ami azt jelenti, hogy idehaza átlagosan óránként egy autót adtak el a márka modelljei közül január és április között. Áprilisban ugyan 6 darabbal lecsúszott magyarországi személyautó- és hasznongépjármű piac képzeletbeli dobogójának legfelső fokáról, az év első négy hónapját tekintve ugyanakkor továbbra is 11,1%-os piaci részesedéssel őrzi hazai piacvezető pozícióját a Ford.

A Ford 2014 áprilisában 801 új autót regisztrálva, 11,23%-os piaci részesedést ért el, értékesítéseit 31,7%-al növelve a 23,8%-al bővülő piacon, amivel az első helyről 6 darabbal lemaradva a második helyen végzett a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Az év első négy hónapját tekintve ugyanakkor a márka 11,1%-os piaci részesedéssel, legközelebbi versenytársához képest mintegy 0,2 százalékpontos előnnyel továbbra is őrzi piacvezető pozícióját Magyarországon.

„Az év első négy hónapjában közel harmadával sikerült növelnünk értékesítéseinket a közel negyedével bővülő magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. A piaci növekedés dinamikáját jelentősen meghaladó ütemben bővülő értékesítésünk motorja a személyautó piacon elért teljesítényünk volt: az előző év azonos időszakához képest mintegy 38%-al több személyautót értékesítettünk, ami 1,2 százalékpontos piaci részesedés növekedést is eredményezett.” – árulja el Szamosi Viktor, a Ford magyarországi értékesítési igazgatója.

„Az említett időszakban ugyanakkor továbbra is magasan, 17%-os piaci részesedéssel vezettük a kishaszongépjármű piac értékesítéseit, ahol haszongépjármű portfóliónk idén tavasszal, a Transit Courier érkezésével befejeződő teljes megújulása révén további növekedési potenciál áll előttünk.” – mutat rá Szamosi Viktor.

Személyautó fronton a márka hazai húzómodelljének a 2014-es év első négy hónapjában is az immáron két éve a világ legnépszerűbb autójának bizonyuló Focus volt (a Ford hazai értékesítésének 26,7%-át ez a modell tette ki január és március között), amit a Mondeo (14,3%), a Fiesta (9,4%) és az S-Max (6,4%) követett. Haszongépjárművek tekintetében a legsikeresebbnek továbbra is a Transit (12,9%) bizonyult, de rendkívüli népszerűségnek örvendett a Ranger (7,9%) is.



Márkakereskedésünk hírei