SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2014.05.14.

Magyarországnál csak az Egyesült Királyságban

népszerűbb a Ford

Magyarországhoz hasonlóan a Ford európai szinten is a piaci növekedésnél nagyobb ütemben tudta növelni értékesítéseit, tovább javítva piaci részesedését. Valamennyi európai országot figyelembe véve a Ford népszerűsége csak az Egyesült Királyságban nagyobb, mint Magyarországon, így igazi Ford-os országnak számítunk.

A Ford az év első négy hónapjában európai szinten is kiváló eredményeket ért el, piaci részesedését 0,2 százalékponttal 7,9 százalékra javítva, ám hazánkban a vállalat szemponjából még ennél is jobb a helyzet: Magyarországon a márka piaci részesedését 0,2 százalékponttal 11,1%-ra javítva az első helyen áll. Ennél magasabb piaci részesedést január és április között csak a márka csak az Egyestül Királyságban ért el: itt 0,8 százalékpontot javítva, 15,5%-os piaci részesedéssel őrzi piacvezető helyét a vállalat.
Magyarország egyébiránt már több, mint fél évtizede kifejezetten Ford-os országnak számít, akkor vette át ugyanis a márka a piacvezető pozíciót a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Hasonlóan népszerű a márka Európán belül még Írországban (szintén 11,1%-os piaci részesedés az év első négy hónapjában), Törökországban (9,1%) és Dániában (9%).
 A márka többszörösen díjnyertes személyautó és haszongépjármű porfóliója egyébiránt egyaránt kimagaslóan jól teljesít, e két szegmensben húzómodelljei az év első négy hónapjában ismét Európa legnépszerűbb kisautójának bizonyuló Fiesta, az idei európai haszongépjármá értékesítéseket magasan vezető Transit voltak.
Magyarországhoz hasonlóan a Ford európai szinten is a piaci növekedésnél nagyobb ütemben tudta növelni értékesítéseit, tovább javítva piaci részesedését. Valamennyi európai országot figyelembe véve a Ford népszerűsége csak az Egyesült Királyságban nagyobb, mint Magyarországon, így igazi Ford-os országnak számítunk.

A Ford az év első négy hónapjában európai szinten is kiváló eredményeket ért el, piaci részesedését 0,2 százalékponttal 7,9 százalékra javítva, ám hazánkban a vállalat szemponjából még ennél is jobb a helyzet: Magyarországon a márka piaci részesedését 0,2 százalékponttal 11,1%-ra javítva az első helyen áll. Ennél magasabb piaci részesedést január és április között csak a márka csak az Egyestül Királyságban ért el: itt 0,8 százalékpontot javítva, 15,5%-os piaci részesedéssel őrzi piacvezető helyét a vállalat.
Magyarország egyébiránt már több, mint fél évtizede kifejezetten Ford-os országnak számít, akkor vette át ugyanis a márka a piacvezető pozíciót a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Hasonlóan népszerű a márka Európán belül még Írországban (szintén 11,1%-os piaci részesedés az év első négy hónapjában), Törökországban (9,1%) és Dániában (9%).
 A márka többszörösen díjnyertes személyautó és haszongépjármű porfóliója egyébiránt egyaránt kimagaslóan jól teljesít, e két szegmensben húzómodelljei az év első négy hónapjában ismét Európa legnépszerűbb kisautójának bizonyuló Fiesta, az idei európai haszongépjármá értékesítéseket magasan vezető Transit voltak.



Márkakereskedésünk hírei