SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2014.06.03.

A Ford márkakereskedői a leghatékonyabbak Magyarországon

Az idei év első öt hónapjában a Ford 3753 új autót értékesített a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Ez nem csupán 11%-os piaci részesedést, és az előző év azonos időszakához mérten 27,9%-os értékesítés növekedést jelent, de egyben azt is, hogy egyetlen autógyártó márkakereskedői sem olyan hatékonyak, mint a Ford magyarországi hálózata: ez ugyanis márkakereskedésenként átlagosan 110 eladott új autót jelent, amely messze megelőzi valamennyi konkurens márka eredményeit.

A magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon egyaránt kiválóan jól teljesítő, számos modellje tekintetében szegmensvezető Ford hazai eredményeit tovább árnyalja, kiemelkedő sikerét tovább hangsúlyozza a tény, hogy a január és május között Magyarországon értékesített 3753 új Ford 34 márkakereskedésben talált gazdára, ami átlagosan 110 új Ford eladását jelenti kereskedésenként. Ez egyben annyit tesz, hogy átlagosan másfél naponta egy új autó eladásával a Ford márkakereskedői a leghatékonyabbak Magyarországon.

„Minden idők legerősebb, sokszorosan díjazott Ford modellportfóliója, ezen belül is az idei évvel teljesen megújuló haszongépjármű kínálatunk kiváló alapot teremt a nagyszerű eredmények eléréséhez. Hazai márkakereskedői hálózatunk nem mindennapi teljesítménye ugyanakkor olyan versenyelőnyt jelent számunkra, ami hatékonyság tekintetében messze a többi márka elé helyez bennünket.” – fogalmaz Szamosi Viktor, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója.

A márkakereskedői hatékonyság egyik rendkívül fontos előfeltétele az ügyfélelégedettség, amelyet a Ford kiemelten kezel. A legmagasabb ügyfélkiszolgálási szint fenntartását nem csak a rendszeres próbavásárlások, hanem az ügyfélelégedettség rendszeres monitorálása is hivatott biztosítani: e tekintetben a márka külön vizsgálja a magánügyfelek, a flottaügyfelek, a haszongépjárműveket vásárló ügyfelek, és a szervizügyfelek elégedettségét.

„A válság hatására 2009-ben Magyarországon drasztikusan visszaeső iparág e tekintetben kedvező, megtisztító hatással volt a piacra: csak a leghatékonyabb, az ügyfélkiszolgálás legmagasabb szintjére törekvő márkakereskedések remélhették, hogy sikerrel folytathatják tevékenységüket. A Ford hagyományos piacvezető szerepe a flottapiacon magabiztos alapot teremtett számunkra, ám a kiélezett versenyben az újbóli növekedés csak a szolgáltatások, az ügyfélkezelés színvonalának folyamatos növelésével volt elképzelhető: e tekintetben márkakereskedéseink megállták a helyüket.” – mutat rá Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója.

„Mindennek eredményeképp mára a Ford márkakereskedései a leghatékonyabbak a hazai piacon, ami kiváló alapot teremt számunkra pozícióink további megerősítéséhez a magápiaci vásárlások idei évben tapasztalható élénkülésével.” – teszi hozzá Szamosi Viktor.



Márkakereskedésünk hírei