SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2014.07.21.

Továbbra is a Ford márkakereskedések adják el

a legtöbb autót

Az idei év első félévében 4579 darab új Ford talált gazdára Magyarországon, ami nem csak azt jelenti hogy az év első 6 hónapjában 10,9%-os piaci részesedést elérő márka az előző év azonos időszakához képest mintegy negyedével növelte értékesítéseit, de azt is, hogy átlagosan 135 autó értékesítésével ismételten a Ford márkakereskedései a bizonyultak a leghatékonyabbnak, magasan megelőzve valamennyi versenytársukat.

A Ford 34 tagot számláló magyarországi márkakereskedői hálózatának az idei év első félévében elért 135 darabos átalgos értékesítését egyetlen versenytárs márka hálózata sem tudta megközelíteni, aminek köszönhetően az autógyártó az előző év azonos időszakához képest 24,9%-al, 4579 darabra növelte magyarországi értékesítéseit.
Az, hogy a Ford márkakereskedők az év első hat hónapjában átlagosan másfél naponta értékesítettek egy új autót hazánkban a piac általános élénkülése mellett több tényezőre vezethető vissza, amelyek között a Ford idei évben teljesen megújuló haszongépjármű portfóliójának rendkívül kedvező piaci fogadtatása épp úgy szerepel, mint a Ford modellekhez elérhető kiterjesztett garancialehetőségek, a legfontosabb ugyanakkor talán mégis az ügyfélkiszolgálás kiemelkedő szintje: e tekintetben a rendszeres felmérések szerint a márka magyarországi hálózata Európa egyik legjobb mutatóját produkálta, mind az értékesítés, mind az alkatrészértékesítés és ügyfélszolgálat tekintetében.

A Ford márkakereskedések versenyelőnyét e tekintetben nem csak a vállalat mintegy 32 ország értékesítési, alkaltészértékesítési, ügyfélszolgálati, marketing és oktatási tevékénységét koordináló szentendrei regionális központjában megrendezésre kerülő rendszeres, az iparág legmagasabb színvonalát képviselő oktatások, valamint a rendszeres próbavásárlások,az ügyfélelégedettség rendszeres monitorálása hivatottak biztosítani (a márka külön vizsgálja a magánügyfelek, a flottaügyfelek, a haszongépjárműveket vásárló ügyfelek, és a szervizügyfelek elégedettségét), de az értékesítők, illetve a szerelők számára rendszeres időközönként megrendezett, mára valódi presztizst jelentő belső versenyek is, mint például az évek óta nagy sikerrel futó ’Év Szerelője’ verseny.

A sokszorosan díjazott, sosem látott tempóban megújuló Ford modellportfólió, az iparág- és szemgenselső technológiai újítások mellé így felzárkózik a márkakereskedések által kínált kimagasló szolgáltatási színvonal, aminek révén az autógyártó még tovább erősíti majd hazai és nemzetközi piaci pozícióját.
Az értékesítési sikereknek ráadásul még további lendületet adhatnak a Ford márkakereskedésekben elérhető, a Ford Credit által kínált kiskereskedelmi és flotta finanszírozási konstrukciók és biztosítások, az elemzők szerint ugyanis a piac, különösen a kiskereskedelmi, magánügyfelek részére történő értékesítések további élénkülésének motorja a kedvező gépjárműhitelek rendekezésre állása lehet.

A Ford esetében tehát egyben a ’mesterhármas’: a termék, a szolgáltatás és a finanszírozási lehetőségek terén egyaránt a piac élvonalát képviseli a márka, ráadásul az év második felében megérkezik a hazai márkakereskedésekbe a sokak által várva várt új Mondeo, és az immáron második éve a világ legnépszerűbb autójának bizonyuló Focus legújabb váltotata, így minden adott ahhoz, hogy a Ford márkakereskedések még nagyobb előnyre tehessenek szert versenytársaikhoz képest. 



Márkakereskedésünk hírei