SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2015.03.05.

Innovatív világítási és dizájn installációval kápráztat el a Ford

A Ford számára rendkívül fontos az innovatív formatervezés, ezért a vállalat a Salone del Mobile, a világ leghíresebb bútorkiállítása alkalmából innovatív világítási installációt alkot: az Attilio Stocchi építész felügyeletével összeállított “FAVILLA, Testet Ölt a Fény” című alkotás révén a milánói közönség felfedezheti a fény tudományát. A Ford idén olyan életstílus-kiegészítőket is kiállít, amelyeket globális dizájner-csapata fejlesztett ki; emellett a vállalat egy beszélgetést szervez a jövő dizájn-trendjeiről, aminek témája a magánszféra koncepciója és a “tér” kialakításában játszott szerepe.


A Ford azzal hangsúlyozza ki elkötelezettségét a dizájn eszközeivel megvalósított innováció iránt, hogy a milánói Salone del Mobile bútorkiállításon különleges, interaktív installációval várja a rendezvény látogatóit. A “FAVILLA, Testet Ölt a Fény” úgy vizsgálja fény tudományát, hogy a szemlélőt is bevonja a fény mozgásának megtapasztalásába, megmutatva, hogyan érzékeli mindezt a szem, és hogyan fedezhetünk fel ezáltal új formákat. A FAVILLA (az olasz szó jelentése: “szikrázás”) kurátora Attilio Stocchi építész, aki a tavalyi Salone del Mobile pergola (cuorebosco) és skybook (librocielo) című installációit készítette.

“A sikeres dizájnhoz nem elég, ha valami jól néz ki – kapcsolatot is kell teremteni a vevőkkel, előcsalogatni legbensőbb érzéseiket, és kellemesen meglepni őket.” - magyarázza Moray Callum, a Ford formatervezési alelnöke. “Ez az installáció váratlan felfedezőútra csábítja a látogatókat, ami tökéletesen tükrözi a Ford filozófiáját: a dizájn egy érzelmi szimfónia, amit a vásárló köré kell hangszerelni.”

A 2015-ös év a Fény és a Fényalapú Technológiák Nemzetközi Éve. A lenyűgöző “FAVILLA” installáció két helyiségből áll, amelyek megváltoztatják az érzékelést, s amelyekben ragyogó fények tükröződnek – sokkal változatosabban, mint egy kristály belsejében. A látogatók itt megtapasztalhatják, milyen az, amikor egy látvány szebbé vagy éppen torzabbá válik; mindez annak bemutatására szolgál, hogy a Ford innovációi hogyan javíthatják a vásárlóknak nyújtott élményt. A dizájn és a technológia iránti elkötelezettségének köszönhetően a Ford az elmúlt évek során már nem csupán autókiállításokon szerepel. A vállalat korábban is bemutatta életstílus-kollekcióit a világ legnevesebb bútordizájn-kiállításán, s idén is olyan darabokat tár a nagyközönség elé, amelyek a Ford globális dizájn-csapatának tehetségét dicsérik. A Salone del Mobile alkalmával a Ford egy beszélgetést szervez a jövő dizájn-trendjeiről, többek közt a 2015-ös Ford Trend-tanulmány által megfogalmazott “Magánszféra – valamit valamiért” kompromisszumáról, ami középutat jelent a vásárlók által megosztott információ és a cserébe kapott előnyök között. A vita alaptémája a következő lesz: a magánszféra és a “tér” (kiber-, digitális és valós tér) szerepe a megfelelő környezet vagy élmény kialakításában. Ugyancsak a Ford innováció iránti elkötelezettségét jelzi, hogy a vállalat ez év elején ismertette a Ford Intelligens Mobilitás tervét, amelynek célja az innovatív megoldások meghonosítása a konnektivitás, a mobilitás, az önállóan közlekedő autók, a vásárlóknak nyújtott élmény és a ‘big data’ adatfeldolgozás területein. A vállalat emellett a vadonatúj Ford GT kétüléses kupét is bemutatja Milánóban, érzékletesen szemléltetve a teljesítményt az innováció által. A szupersportkocsi köré külön bemutatót szervez a Ford. A “FAVILLA, Testet Ölt a Fény” installációt április 14-19. között láthatja a közönség a milánói Piazza San Fedele téren.



Márkakereskedésünk hírei