SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2015.03.09.

Amit a Ford Focus RS-ről tudni érdemes...

A Genfi Autószalonon áll először a világ nagyközönsége elé a vadonatúj Ford RS: a nagy teljesítményű ferdehátú modellben számos modern technológia fokozza a vezetés élményét. A harmadik generációs Focus RS modellben jelenik meg először az innovatív Ford Performance Összkerékhajtás, ami a Dinamikus Nyomatékvektor Szabályozással együtt kategóriaelső kanyarsebességgel és páratlan irányíthatósággal ruházza fel az autót. Az új Focus RS az első RS-modell, amely választható hajtási üzemmódokat – többek közt az iparág első Drift Üzemmódját –, valamint Startvezérlést is kínál. A 2,3 literes EcoBoost motort kifejezetten az RS számára fejlesztették ki; a blokk különleges áttervezésével a teljesítmény több mint 320 lóerőre nőtt, és az autót az eddigi legerősebb RS-fékrendszer lassítja Brembo első féknyergekkel. A drámai hatású külső formaterv kiváló légellenállást és hűtőhatást biztosít, és nullára csökkenti a felhajtóerőt; a karosszéria légellenállása 9 százalékkal csökkent az előző Focus RS értékéhez képest. A vadonatúj Focus RS immár a harmincadik modell az RS emblémát viselő járművek sorában; az autó minden piacra a németországi Saarlouisban készül majd. A vadonatúj Ford Focus RS és az év elején bemutatott Ford GT szupersportkocsi a legújabb modellek abban az átfogó offenzívában, aminek keretében 2020-ig 12 nagy teljesítményű modell jelenik meg a Ford kínálatában.




Márkakereskedésünk hírei