SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2015.08.27.

Júliusban tovább javultak a Ford értékesítési eredményei Európában

Júliusban tovább nőttek a Ford európai járműeladásai; a siker hátterében a márka vadonatúj vagy felfrissített modelljei iránti erős kereslet áll; a leglátványosabb érdeklődés a vadonatúj Mondeo, az EcoSport kompakt SUV iránt tapasztalható.


  • Júliusban 5,3 százalékkal, az év első hét hónapjában pedig 9,7 százalékkal növekedett a Ford összesített értékesítési eredménye*
  • Az első hét hónapban a Ford 8,0 százalékkal részesült a teljes europai járműpiacból, ami 0,1 százalékpontos erősödést jelent
  • A Mondeo júliusi eladásai 70 százalékkal növekedtek a tavaly júliusi eredményekhez képest; ugyanebben az időszakban az EcoSport kompakt SUV 164, a Ranger pedig 37 százalékos erősödést produkált; ez év első hét hónapjában a haszongépjárművek értékesítése 28 százalékkal gyarapodott a tavalyi év azonos időszakához képest
  • Júliusban a Ford személygépkocsi-értékesítési eredményeinek 77 százalékát tette ki a magasabb értékű és a flottaszegmensben elért értékesítés
  • Piacrészesedést tekintve 12,3 százalékkal Magyarország az előkelő harmadik helyen áll az európai Ford piacok között 

A Ford júliusi összesített európai értékesítési darabszáma a vállalat 20 hagyományos európai piacán* elérte a 100.500 darabot, az év első hét hónapjában pedig 769.300 Ford talált gazdára; ez azt jelenti, hogy az értékesítés 5,3 százalékkal nőtt a tavaly júliusi, illetve 9,3 százalékkal a 2014-es első hét havi eredményhez képest. A vállalat az idei év első hét hónapjában 8,0 százalékra növelte részesedését a teljes járműpiacon. Európában a Ford továbbra is második legnagyobb értékesítést produkáló márka, mind az összesített járműértékesítés tekintetében, mind pedig a személyautók és a haszongépjárművek szegmensében.

“2015-ös értékesítési eredményeink növekedése továbbra is főleg új termékeinknek köszönhető,” nyilatkozta Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Jó példa erre az EcoSport kompakt SUV, amelynek júliusi eladásai – a vásárlók fokozott érdeklődésének köszönhetően – 164 százalékkal nőttek a tavaly júliusi eredményhez képest, vagy említhetném a Mondeo modellt is, amelyből 70 százalékkal több kelt el ugyanebben az időszakban.”

A Ford európai lendületét erőteljesen fokozta a magasabb értékű modelleknél és a flottaszegmensben elért kiemelkedő siker. Júliusban e két szegmens forgalma tette ki az összesített személygépkocsi-értékesítés 77 százalékát, s az év első hét hónapjában is 72 százalékos arányt jelentett; az adott periódusokban ez 4, illetve 2 százalékponttal múlja felül az iparág átlagos eredményét.

A legeredményesebb szegmensek júliusban

A Ford lendületének hajtóereje a vállalat termékkínálata iránti növekvő kereslet, amit érezhetően fokozott az új modellek bemutatása. Európában eddig közel 7400 vásárló rendelte meg a vadonatúj Mustangot, ami a modell 50 éves története során idén nyáron jelent meg először a kontinens piacain. A vadonatúj Mondeo eladásai 70 százalékkal nőttek a tavalyi év azonos időszakéhoz képest, és – a jelentős megrendelés-állománynak köszönhetően – 60 százalékkal erősödtek az év első hét hónapja során. A Ford SUV-kínálata is hozzájárult a márka erősödéséhez. A Kuga júliusi és első hét havi eladásai a legjobb értéket mutatták azóta, hogy a modell első generációja 2008-ban megjelent. Az EcoSport kompakt SUV júliusi értékesítése 164 százalékkal növekedett a tavaly júliusi eredményhez képest.

A Ford haszongépjármű-értékesítései tovább nőttek, mivel a vásárlók egyre élénkebben érdeklődnek a teljes egészében megújult és kibővített Transit-család iránt, amelynek tagjai közt megtalálható a Transit, a Transit Custom, a Transit Connect és Transit Courier is. A Ranger pick-up iránti kereslet mind júliusban, mind pedig az év első hét hónapjában erősebb volt, mint a jármű 1999-es bemutatása óta valaha: a Ranger eladásai közel háromszorosára nőttek. Hasonlóképpen a Transit Courier és a Tourneo Courier júliusi értékesítése is több mint kétszeresére erősödött. A Ford összesített haszongépjármű-értékesítése júliusban 4 százalékkal, az év első hét hónapjában pedig 28 százalékkal növekedett. A márka piaci részesedése a haszongépjárművek piacán 1,7 százalékponttal, 12,3 százalékra nőtt az első hét hónapban – ez majdnem húsz éve a legjobb eredménynek számít. A Ford júliusi haszongépjármű-megrendelései 72 százalékkal múlták felül a tavaly júliusi eredményt.


A Ford magyarországi eredményei júliusban

A Ford itthon magabiztosan vezeti a magyarországi személy- és haszongépjármű eladásokat. Az év első hét hónapjában kiugró siker volt tapasztalható a haszongépjármű kategóriában, minden negyedik idehaza gazdára találó kishaszongépjármű Ford. Töretlen a Ford Ranger sikerszériája, 41,6% piacrésszel, a versenytársak számait megduplázva magabiztosan vezeti a Pick-Up kategóriát. Emellett a Ford személyautó modelljei is remekül szerepelnek: folyamatosan élénk, és egyre növekő a kereslet négy húzó személyautó, a Focus, a Kuga és a Mondeo és az új C-Max iránt, az S-Max és Galaxy pedig piacvezető a kategóriájában. A sikereket mi sem jelzi jobban, mint, hogy a júliusi 10,2 százalékos piacrészesedés alapján Magyarország a 4., éves összesítésben pedig az előkelő 3. helyet foglalja el a Ford Európai piacainak rangsorában.



Márkakereskedésünk hírei