SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2016.01.13.

A Ford emlékezetes felhasználó élményt kínál a Ford Pass programmal

A Ford autógyártó, és mobilitási vállalattá alakul, s ennek keretében mutatja most be a FordPass® platformot, amely újragondolja az autógyártó és a vásárló közötti kapcsolatot. A FordPass célja olyan élményt nyújtani az autótulajdonosoknak, mint amilyet az iTunes kínált a zenerajongóknak.

A FordPass tagok bármikor kérhetnek tanácsot személyes mobilitási asszisztensektől (FordGuide-októl), akik segítenek nekik megoldani a közlekedési problémáikat, hatékonyabbá tehetik a közlekedési szokásaikat, és megmutatják, hogyan kell előre parkolóhelyet foglalni. A tagok előre kiválaszthatják és kifizethetik parkolóhelyeiket; a FordHub központokban virtuálisan felépíthetik álomautójukat; hűséges tagságukért cserébe pedig jutalmat is kaphatnak.

”A Ford mindig is igyekezett javítani az emberek életminőségén,” mondta el Mark Fields, a Ford elnök-vezérigazgatója. ”Egy évszázaddal ezelőtt mi mutattuk be az autókat a világnak, ma pedig meggyőző palettát kínálunk a személyautók, SUV-modellek, teherautók és elektromos autók terén. A következő lépés a vadonatúj FordPass platform bemutatása, és elmondhatom, hogy talán még nem is volt ennyire forradalmi újításunk.”

A FordPass tagság ingyenes azok számára is, akiknek nincs Ford autójuk. A platform hivatalosan áprilisban válik elérhetővé.

A FordPass a Ford Intelligens Mobilitás program része, aminek célja új szintre emelni az összeköttetést, a mobilitást, az önjáró autókat, a felhasználói élményt és az adatelemzést.

”Rengeteget tanulmányoztuk az emberek mobilitási problémáit, és azért hoztuk létre a FordPass programot, hogy szolgáltatásaival megkönnyítsük a fogyasztók életét,” magyarázta Fields. ”A FordPass figyel az emberek igényeire, és új módszerekkel teszi hatékonyabbá közlekedési szokásaikat.”

A FordPass négy téren is előnyöket kínál a tagok számára: a piactéren mobilitási szolgáltatásokat nyújt; a FordGuide szakemberek segítik a fogyasztókat a hatékonyabb közlekedésben; a hűséges tagok jutalmat kapnak; a FordHub központokban pedig bárki kipróbálhatja a Ford legfrissebb innovációit.



Márkakereskedésünk hírei