SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2016.02.22.

Azt hiszi, hepehupás utakon jár?

Próbálja ki a világ legszörnyű

A kátyúk egyre komolyabb problémát jelentenek az autósok számára, akik emiatt költséges javításokra kényszerülnek. A helyzet súlyosságát mutatja, hogy a statisztikák szerint mind több sérült járműhöz kell autómentőt hívni 

A Ford belgiumi tesztlétesítményében felépítették a világ legrosszabb minőségű útfelületeinek másolatát. A Lommel Tesztpálya 80 kilométeres szakaszán 25 ország több mint 100 extrém útfelülete próbálható ki – és ebből 1,9 kilométernyi a kátyús szakasz. Az egyebek közt belga gránitkockákkal és francia macskakővel burkolt utakon a Ford kipróbálhatja és továbbfejlesztheti azokat az innovációit, amelyek erősebbé teszik az autókat. A Ford európai modelljeiben már elérhető a Kátyúfelütés-mérsékléssel kiegészített Folyamatos Lengéscsillapító Vezérlés

A mérnökök folyamatosan vizsgálják, milyen új ötletekkel egészíthetnék még ki a létesítményt. Miközben 70 km/órás tempóval hajtanak át a kátyúkon, ugyanolyan készülékkel mérik a rázkódást, mint amivel a szeizmológusok a földrengéseket tanulmányozzák, s így pontosan felmérhetik a futóműre és más részegységekre ható terhelést. Ugyanezt teszik a belga gránitkockákkal és francia macskakővel burkolt útszakaszokon is, akárcsak a brazil fekvőrendőrökkel tarkított részeken.

A Ford arra törekszik, hogy autói a világ legrosszabb útviszonyai közt is megbízhatóan működjenek – s e munka eredményeként több innovatív megoldás is született már. Ezek egyike a Kátyúfelütés-mérsékléssel kiegészített Folyamatos Lengéscsillapító Vezérlés, ami a Mondeo, a Galaxy és az S-MAX modellekben mutatkozott be az európai piacon. A technológia áthangolja a futómű működését, ha azt érzékeli, hogy a kerék egy kátyúba döccen, így megelőzi a felfüggesztés károsodását. Az Abroncsnyomás-figyelő rendszer figyelmeztet a defektre, az Elektronikus Stabilitásvezérlés pedig segít a vezetőnek, hogy megőrizze uralmát a jármű fölött, miközben kikerüli az úthibákat.


Szeretné beállítani futóművét, vagy ellenőríztetni a lengéscsillapítókat? Online szerviz-időpont foglalás



Márkakereskedésünk hírei