Jövőbe mutató megoldások

2017. 02. 06.
A Ford már jó ideje olyan autógyártó és mobilitási szolgáltatóként működik, amelynek üzleti tevékenysége az autók eladásán messze túlmutatva más területekre, például a telekocsi-szolgáltatásra vagy a kerékpármegosztásra is kiterjed. Az autógyárnak ez az újszerű jövőképe eddig főleg a digitális médiában és PR-üzenetekben jelent meg – most viszont fordult a kocka: azzal, hogy 90 másodperces reklámfilmjét az amerikai Super Bowl kezdőrúgása előtt vetíti le, a Ford a világ legnagyobb nézettségű és legdrágább felületén adja át üzenetét. 

A hirdetésben a Ford már jól működő autó- és kerékpármegosztó szolgáltatásai mellett olyan dolgok is megjelennek, amelyek még fejlesztés alatt állnak – például a márka önvezető autója. A reklámfilmet a WPP ügynökség Fordra szakosodott csapata, a Global Team Blue készítette.

“Kivételes lehetőséget jelent ez a 90 másodperc, amikor a Super Bowl közönségének elmondhatjuk üzenetünket: azt, hogy segítünk az embereknek a szabad mozgásban. Ezek a szolgáltatások ugyanis pontosan erről szólnak, különféle megoldásokat kínálva arra, hogy az emberek élete ne váljon nehezebbé, még ha a közlekedés egyre nehézkesebb is. Sok város egyre zsúfoltabb és ez a helyzet mind több problémát szül – mi pedig megpróbáljuk megoldani ezeket a gondokat,” mondta el Chantel Lenard, a Ford amerikai marketingigazgatója.

Az idei reklámfilm olyan emberekkel kezdődik, akik valamilyen hétköznapi, ám idegesítő helyzetben rekedtek: egy férfi például nem tud lejönni a tetőről, mert eldőlt a létra, egy srácnak pedig rászorult a fejére a póló, vagy láthatunk végeláthatatlan dugóban veszteglő, reményvesztett autóst is. Ezután jelennek meg a Ford autói és szolgáltatásai – olyan eszközökként ábrázolva, amelyek kisegítik az embereket azokból a közlekedési helyzetekből, amelyekben megrekedtek. Látunk például egy autóst, aki a fedélzeti navigációs rendszert használva jut ki a dugóból, egy másik snittben pedig egy Ford teherautó szabadít ki egy autót a hó fogságából. Az egyik jelenetben egy Ford kerékpár is feltűnik néhány pillanatra, utalva a Ford által támogatott kerékpármegosztó programra, amit a vállalat jelenleg is a Motivate nevű szolgáltatóval közösen működtet a San Franciscóban. A reklámfilm egy másik jelenetében egy Ford kisbusz jelenik meg. A Ford tavaly év végén jelentette be, hogy felvásárolta a San Franciscó-i székhelyű Chariot személyszállító szolgáltatót, és indította el app alapú autómegosztó szolgáltatását.

Bár a reklámban néhány jelenleg kapható autó is látható, ez a film ezúttal nem az autóvásárláshoz akar kedvet csinálni – sokkal inkább a vállalat jövőképéről szól, arról, hogy hogyan képzeli el a Ford a jövő városát

A cikkben említett videót itt tekintheti meg.

Márkakereskedés hírei

  • 2024. 02. 12.

    Új Ford Puma

    Új Ford Puma: csúcstechnológiás városi ragadozó Sportkocsis vezetői környezet,…
    Új Ford Puma
  • 2024. 02. 05.

    Új Ford Mustang

    Az Új Ford Mustang: amerikai legenda egy új korszak technológiájával Bemutatásra…
    Új Ford Mustang
  • 2024. 01. 28.

    Vadonatúj Transit Connect

    A Ford Pro bemutatja a vadonatúj Transit Connect et kimagasló kényelmi funkciókkal…
    Vadonatúj Transit Connect
  • 2024. 01. 28.

    Megújul a Ford Kuga SUV

    Európa legkelendőbb plug-in hibrid modellje bekeményít: Megújul a Ford bestsellere,…
    Megújul a Ford Kuga SUV
  • 2023. 11. 06.

    Vadonatúj Ford Transit Custom

    Napenergia és fejlett AI segítségével készül a vadonatúj Ford Transit Custom…
    Vadonatúj Ford Transit Custom
  • 2023. 09. 28.

    Új Ford E-Transit flotta

    Újabb Ford E-Transit flottával bővíti járműparkját a Gebrüder Weiss A Ford E-Transit…
    Új Ford E-Transit flotta
  • 2023. 08. 28.

    Ford Driving Skills for Life

    Már lehet jelentkezni a Ford Driving Skills for Life ingyenes, félnapos gyakorlati…
    Ford Driving Skills for Life

Aktuális ajánlatok

Legfrissebb akciók Autó-Zentai Kft.

Márkakereskedés hírei

Legfrissebb hírek Autó-Zentai Kft.