SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

Kapcsolat
Ford EcoBoost motor

Ford EcoBoost motor

A nagyobb benzinmotorok teljesítménye a kisebbek üzemanyag-takarékosságával kombinálva

A Ford 1,0 literes turbófeltöltéses benzines EcoBoost erőforrása harmadik egymást követő évben nyerte el az ’Év Motorja’ címet. A példa nélküli sikersorozat gyakorlatilag azt jelenti, hogy az elmúlt három évben egyetlen más gyártó által fejlesztett egyetlen motornak sem sikerült felvennie a versenyt a Ford „csodamotorjával”. Az immáron számos Ford modellhez kínált motor Magyarországon is rendkívül népszerű, ráadásul az elmúlt három évben tartósság tekintetében is bizonyított, mind a magánfelhasználók, mind a fokozott igénybevételt jelentő flottafelhasználók körében.




Tulajdonságok

"A technikás 1,0 l-es turbósok lesznek az új 1,6-osok, tisztábbak, hatékonyabbak és a sokkal több nyomaték miatt jóval kellemesebben is vezethetők." – véli Szécsényi Gábor, az ’Év Motorja’ címet odaítélő, 35 ország 82 szakújságírójából állő nemzetközi szakmai zsűri magyar tagja, az ’Az Autó’ című autóslap főszerkesztője. A motort egyébiránt Dean Slavnich, a 16. Év Motorja verseny társelnöke, az Engine Technology International magazin szerkesztője, a modern motortervezés legjobb példájának tartja, és úgy véli, hogy „Bár az idei volt az eddigi legerősebb mezőny, az 1,0 literes EcoBoost még mindig olyan erényekkel bír, amelyek győztessé avatták: simán, kifinomultan jár, meglepően rugalmas és kiemelkedően takarékos.” 

Az értékesítési adatok szintén ezt támasztják alá: az először az AUTOBEST 2013 díjjal jutalmazott B-Max-ban bemutatkozó, ám azóta már számos modellhez, így a  Fiesta-hoz, a Focus-hoz, a C-Max-hoz és Grand C-Max-hoz, a Tourneo Courier-hez, a Tourneo Connect-hez, Transit Courier-hez és a Transit Connect-hez is elérhető 1,0 literes EcoBoost motor rendkívül népszerű választás a magánvásárlók és flottafelhasználók körében egyaránt.
Igaz ez az árérzékenyebb közép-kelet-európai piacokra, így Magyarországra is: idehaza a legmagasabb arányban a B-Max vásárlók választják a Ford egyébiránt immár 13 jelentős nemzetközi elismerést elnyert erőforrását, mintegy 61,2%-uk dönt az 1.0 Ecoboost motor mellett, míg a Tourneo Courier vevők 50%-a, a Fiesta vásárlók 35%-a, a C-Max vásárlók 18,3%-a és a Focus vevők 16,7%-a rendeli ezzel a motorral új autóját.

„Az immáron harmadik egymást követő évben a szakmai zsűri által az ’Év Motorja’ címmel kitüntetett 1.0 literes EcoBoost motort kifejlesztése során mérnökeink a legkeményebb tartóssági teszteknek vetették alá, ennél is meggyőzőbbek ugyanakkor az ezzel az erőforrásokkal szerelt autókat üzemeltető elégedett flottapartnereink visszajelzései, hiszen ők a napi használat során, évente nem riktán 30-50 ezer kilométeres, napi használat mellett szerzett tapasztalataikra támaszkodva osztják meg velünk véleményüket.” – fogalmaz Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója.

A Ford pedig e tekintetben is maximálisan elégedett lehet, hiszen az első bemutatása óta eltelt közel három évben a motor a hazai magánvásárlók és a fokozott igénybevételt jeletnő flottafelhasználók körében egyaránt bizonyított: „Közel két éve azért döntöttünk elsők között az akkor úttörőnek számító 1 literes EcoBoost motor mellett, mert vállalatunk, a Nitrogénművek Zrt. számára a költséghatékony működésen túl kiemelten fontos környezeti lábnyomunk csökkentése is, ez az erőforrás pedig nem csak rendkívül alacsony fogyasztást kínál, de alacsony a károsanyagkibocsátása is. Az azóta eltelt idő bennünket igazol: a motor tartóssága nem hagy kívánnivalót maga után, miközben kézzelfogható megtakarítást sikerült elérnünk az üzembentartási költségek terén. Ennek okán az idei év elején újabb kontingens 1.0 Ecoboost motorral szerelt Focus beszerzését eszközöltük.” – árulja el Bige László, a Bige Holding Cégcsoport tulajdonosa.

Márkakereskedésünk hírei